Man skulle ha någon att mysa med i vinterkylan

Jag måste försöka komma ut lite mer så att jag träffar lite folk också men jag har inte tid med det just nu eftersom jag pluggar så mycket och det är inte så bra för mitt sociala liv. Det finns ju visserligen dejting sidor också och det skulle ju spara lite tid för det är ju mer rakt på sak så att säga om man vill träffa någon. Jag har en kompis som träffade sin fru på en dejting sida men han bor i Danmark och de kanske har bättre dejtingsidor i Danmark men det borde ju finnas bra dejting sidor i Sverige också.

I värsta fall så får man väl träffa någon från Danmark istället och det är ju inte helt uteslutet för det är ju inte särskilt långt bort egentligen, läs mer om dejtingsidor i Danmark.
Det vore ju faktiskt väldigt trevligt att träffa någon för det är ju inte så roligt att bo själv för det kan bli väldigt ensamt här hemma ibland och nu är det ju mörkt och kallt ute och då vill man bara ha någon att mysa med.