Jag kan inte


Jag har hittat en väldigt underhållande sida som man skulle kunna kalla för Okunnighetens blogg och där kan man gå in om man känner att det finns mycket här i världen som man inte kan och handen på hjärtat så är det väl så att vi alla har något som vi skulle vilja bli lite bättre på.

Det finns många saker som jag inte kan. Jag kan till exempel inte laga mat och jag har fått många bra tips på okunnighetens blogg när det gäller att bli bättre på att laga mat till exempel men jag har även fått lite tips om hur man ska göra om man inte kan skicka SMS för det händer mig allt som ofta att jag inte får iväg mina SMS ordentligt och jag vet inte om vad det kan bero på att jag är väldigt oteknisk av mig eller om jag måste kontakta min mobiloperatör i det läget, hur som helst så är det så att jag inte kan skicka SMS i alla lägen och det kan ju kännas lite frustrerande.

Det är som sagt en väldigt informativ sajt som jag har hittat men framför allt är den väldigt roligt att läsa.